بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هواداران استقلال به این تیمشان می بالند!

امیرقلعه نویی وبازیکنانش خوب می دانند،که زحمات فتح الله زاده هنوز ره به جای نبرده و باشگاه بدجوری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و فعلا  برای دریافت پیش پرداختهایشان چند وقتی دیگر را باید صبر کنند.
لذا بازیکنان استقلال به تغییرات جدید در هیئت مدیره باشگاه امیدوار بودند که با اعلام نام اعضا جدید هیئت مدیره تا حدودی این امیدشان هم جایش را تا حدودی به یاس داده است.
اعضاء جدید هیئت مدیره استقلال افرادی نیستند که در امر اقتصادی قدرتی داشته باشند و فقط به دلیل همان سیاستهای قدیم و خارج از عرف وزارت (سازمان) ورزش وجوانان در هیئت مدیره باشگاه انتصاب شدند و این افراد با انتخاب مقداد نجف نژاد به عنوان رئیس هیت مدیره،انرژی منفی زیادی به تیم تزریق کردند و اکثرهواداران به اتفاق سرمربی و بازیکنان این تیم باید به فعالیتهای مدیرعامل زحمت کش خود امیدوارباشند و به قولی چشم به جیبهای وی بدوزند!

لذا وقتی هواداران استقلال این مشکلات و تلاش مدیر عامل و سرمربی تیم محبوب خود را برای کاهش حواشی و اتفاقاتی که خیلی ممکن است در عملکرد کلی تیم در پایان فصل تاثیر بگذارند،را می بینند و از طرفی دیگر حجب و حیا و تعصب بازیکنانشان جهت تحمل این سختی ها را به خوبی درک می کنند،باعث شده که به مجموعه فعلی خود ببالند و بابت علاقه مندی به چنین باشگاهی فخر فروشی کنند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 6 / 1391برچسب:مشسکلات مالی,اعضا هیوت مدیره,ژنرال,فتح الله زاده,بازیکنان و هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com